فرهنگستان هنر، 27 آبان میزبان شهر سوخته خواهد بود

به گزارش مجله سرگرمی، براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موضوع هنر و تمدن جنوب شرق ایران، با موضوع شهر سوخته در تهران و سپس شهر سوخته توسط فرهنگستان هنر آنالیز می گردد.

فرهنگستان هنر، 27 آبان میزبان شهر سوخته خواهد بود

فرهنگستان هنر دست بکار شد

همایش هنر و تمدن حوزه جنوب شرق ایران با موضوع شهر سوخته، با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و موزه ملی ایران، درباره آخرین پژوهش ها، یافته ها و دستاوردهای پژوهشگران و باستان شناسان از این حوزه مهم و بزرگ تمدنی می پردازد. این همایش به دبیری علمی سید منصور سیدسجادی، سرپرست گروه کاوش های شهر سوخته برگزار می گردد و اجرای موسیقی محلی، رونمایی از کتاب شهر سوخته، نمایش فیلمی مستند با موضوع شهر سوخته و نمایشگاهی از آخرین یافته ها و کاوش های باستانی از برنامه های آن است. همچنین در این همایش، پژوهشگران و متخصصان ایرانی و اروپایی در دو بخش تخصصی به ارائه آخرین دستاوردها درباره هنر و معماری و تمدن این شهر می پردازند. همایش هنر و تمدن حوزه جنوب شرق ایران با موضوع شهر سوخته، دوشنبه 27 آبان 1398، ساعت 9:30 در تالار ایران فرهنگستان هنر افتتاح می گردد.

منبع: ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59465

به "فرهنگستان هنر، 27 آبان میزبان شهر سوخته خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگستان هنر، 27 آبان میزبان شهر سوخته خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید