شرایط جذب پژوهشگران پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: تنها افرادی به عنوان پژوهشگر پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس جذب می شوند که حداقل پنج سال از زمان اخذ مدرک دکتری آن ها گذشته باشد.

شرایط جذب پژوهشگران پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، یعقوب فتح اللهی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه به تشریح شرایط جذب پژوهشگران پسا دکتری در دانشگاه پرداخت و گفت: این افراد باید دارای حداقل 2 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی - پژوهشی باشند و کمتر از 5 سال از زمان اخذ مدرک دکتری آن ها نگذشته باشد، همچنین افرادی که عضو هیئت علمی مراکز علمی باشند، نمی توانند از این دوره استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه طول دوره پسادکتری حداکثر 2 سال است؛ اضافه نمود: پژوهشگران پسا دکتری به وسیله 5 نهاد از جمله صندوق حمایت از پژوهشگران، سرآمدان، بنیاد نخبگان، ستاد نانو و دانشگاه مورد حمایت قرار می گیرند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ضمن بیان این مطلب که حق الزحمه این افراد متناسب با طول دوره مشابه دوره دکتری محاسبه و پرداخت می گردد؛ توضیح داد: در سال های گذشته به طور میانگین 10 تا 15 پژوهشگر از سوی دانشگاه جذب می شد که سال جاری به دلیل آنکه دولت بخش هایی از بودجه مربوط به این موضوع را اختصاص نداده، نمی توانیم مستقلا پژوهشگر پسادکتری جذب کنیم.

فتح اللهی اظهار کرد: در مجموع سالیانه حدود 30 تا 40 نفر از 5 مسیری که ذکر شد، به عنوان پژوهشگر پسا دکتری در دانشگاه جذب می شوند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بودجه پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس و سایر دانشگاه ها خاطر نشان کرد: حوزه پژوهش جایی است که باید همه پول ها در آنجا هزینه گردد، ولی امروز شاهد هستیم که برای جبران کمبود بودجه، از این بخش کسر می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56940

به "شرایط جذب پژوهشگران پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جذب پژوهشگران پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید