رونمایی از جامعه شناسی خشونت و آزار جنسی

به گزارش مجله سرگرمی، کتاب جامعه شناسی خشونت و آزار جنسی نوشته امیررضا پُرحلم و پریسا رضازاده جلالی که به تازگی منتشر شده رونمایی می گردد.

رونمایی از جامعه شناسی خشونت و آزار جنسی

به گزارش خبرنگاران، این کتاب در 188 و 1000 نسخه با قیمت 20هزار تومان در انتشارات دستان عرضه شده است.

جلسه رونمایی و نقد کتاب جامعه شناسی خشونت و آزار جنسی نیز با همکاری انتشارت علمی فرهنگی روز شنبه (24 شهریورماه) ساعت 18 در کافه کتاب پرنده آبی واقع در جردن، بین گلشهر و ناهید، ابتدای گلفام، پلاک 72 با حضور منتقدان و نویسندگان کتاب برگزار می گردد.

فصل های مختلف این کتاب عبارتند از: ماهیت خشونت، خشونت علیه زنان، خشونت در منطق تاریخی، همسرکشی و قتل های ناموسی، خشونت سیاسی-حقوقی علیه زنان، آزار جنسی، خشونت های خانگی ، ختنه دختران، نفی خشونت علیه زنان در اسناد بین المللی، تجاوز جنسی، و دوران نوین، پساخشونت کلاسیک.

در نوشته پشت جلد کتاب نیز می خوانیم: خشونت در دنیا امروز، ابعاد نگران کننده یافته است. آزارهای جنسی دیگر حد و مرز نمی شناسد. از خیابان های دهلی، قاهره و محله های بدنام لندن و نیویورک گرفته تا گذرگاه های داکار در بنگلادش و کوچه پس کوچه های پایتخت ویتنام، خشونت جنسی قابل مشاهده است.

در دوره نوین، کارنمودهای خشونت علیه زنان و همچنین شیوه های آزاررسانی جنسی تغییر نموده، اما آزارهای جنسی همچنان وجود دارد. این اثر، یک تحقیق جامع با آمارهای به روز شده دنیای است که موضوعاتی همچون آزار جنسی، خشونت، تجاوز، تن فروشی و ختنه دختران را آنالیز می نماید.

از دیگر آثار امیررضا پرحلم می توان به این کتاب ها اشاره نمود: از نیاوران تا پاستور، داعش و جهاد النکاح، سایه عقاب ها وبوش و همراهان.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63063

به "رونمایی از جامعه شناسی خشونت و آزار جنسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جامعه شناسی خشونت و آزار جنسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید