رئیس هیات مدیره استقلال: بعضی از داخل باشگاه به بیرون شایعات منفی می دهند، استراماچونی در استقلال می ماند

به گزارش مجله سرگرمی، جدایی استراماچونی بعد از بازی با پیکان کذب محض است. بخشی از مطالبات سرمربی پرداخت شده و بخش کوچکی از آن مانده که وقتی فردا برگردم این موضوع هم حل خواهد شد.

رئیس هیات مدیره استقلال: بعضی از داخل باشگاه به بیرون شایعات منفی می دهند، استراماچونی در استقلال می ماند

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بعضی از داخل باشگاه شایعات منفی به بیرون منتقل می نمایند ولی طرفداران این شایعات را باور ننمایند چون استراماچونی در استقلال می ماند.

اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با فارس، در خصوص شایعه استعفای استراماچونی بعد از بازی با پیکان گفت: استراماچونی با استقلال 2 سال قرارداد دارد و حقش این است که مطالبات خود را دریافت کند.

وی اضافه نمود: فردا به تهران بر می گردم و پیگیر امور می شوم ولی این ها شایعاتی است که از داخل باشگاه به بیرون منتقل می گردد. این صحبت ها و شایعات منفی از داخل به بیرون منقل شده و یکسری افراد هستند که این مسائل را مطرح می نمایند. وقتی خود استراماچونی ادعایی در خصوص مطالباتش نکرده و مصاحبه ای در این زمینه انجام نداده چه کسی می تواند بگوید که او ناراحت است؟

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه نمود: جدایی استراماچونی بعد از بازی با پیکان کذب محض است. بخشی از مطالبات سرمربی پرداخت شده و بخش کوچکی از آن مانده که وقتی فردا برگردم این موضوع هم حل خواهد شد.

خلیل زاده عنوان نمود: نمی دانم در این مدتی که نبودم کاری اجرا شده یا نه و اعضای هیات مدیره در قبال این مساله کاری انجام داده اند یا خیر ولی فردا در تهران هستم و هر مسئله ای باشد آن را حل خواهم کرد.

وی گفت: طرفداران نگران نباشند و خیالشان راحت باشد که استراماچونی در استقلال ماندنی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62566

به "رئیس هیات مدیره استقلال: بعضی از داخل باشگاه به بیرون شایعات منفی می دهند، استراماچونی در استقلال می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات مدیره استقلال: بعضی از داخل باشگاه به بیرون شایعات منفی می دهند، استراماچونی در استقلال می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید