حذف تیم ریکرو از رقابتهای قهرمانی آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، در ادامه رقابت های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش در حال برگزاری است, تیم ریکرو با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای قهرمانی آسیا حذف شد.

حذف تیم ریکرو از رقابتهای قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران، مرحله حذفی رقابت های تیروکمان قهرمانی آسیا در رشته کامپوند و ریکرو زنان و مردان در بنگلادش پیگیری شد که در بخش کامپوند مردان، اسماعیل عبادی مقابل کماندار نپال با امتیاز 144بر 67 پیروز شد، مجید قیدی نیز با نتیجه 143 بر 138 ورزشکار عراقی را شکست داد تا در یک شانزدهم مقابل کماندار ویتنام قرار بگیرد. همچنین یاسر عمویی دیگر کماندار کشورمان با امتیاز 144بر 128 بر نپال غلبه کرد. او در مرحله یک شانزدهم با اسماعیل عبادی ملاقات خواهد نمود.

در ریکرو مردان نیز صادق اشرفی در دور اول استراحت داشت و در دور دوم مقابل متین سبزی نهاده شد. او باپیروزی برابر اشرفی به دور بعد راه یافت. امین پیر علی نیز در این مرحله مقابل قزاقستان بازنده شد. عر فان ارژنکی پور نیز در اولین ملاقات خود کماندار ترکمنستان را 6 بر صفر شکست داد ودر ملاقات بعدی خود مقابل کماندار چینی در حالی که 5 بر 5 مساوی کرد در تیر طلایی بازی را واگذار کرد.

در ریکرو بانوان نیز نیلوفر علیپور 6 بر صفر هنگ کنگ را شکست داد او در مرحله بعد برابر کمانداری از کره شمالی به میدان خواهد رفت. مهسا بدخشان نیز با امتیاز 7 بر3 ژاپن را شکست داد. او در دور بعد با چین تایپه رقابت خواهد نمود. پارمیدا قاسمی نیز 6 بر صفر بوتان را شکست داد. او دور بعد با هند ملاقات دارد.

در ادامه این رقابتها و در مرحله یک شانزدهم کامپوند بانوان، فرشته قربانی با هنگ کنگ و پریسا براتچی و کیسا بایبوردی با کماندارانی از قزاقستان ملاقات خواهند داشت. همچنین در ادامه مسابقات امروز و در رشته ریکرو تیمی، کمانداران کشورمان با شکست برابر حریفان خود از ادامه رقابتهای قهرمانی آسیا حذف شدند. در بخش میکس کامپوند نیز کمانداران ایران متشکل از اسماعیل عبادی و پریسا براتچی با نتیجه 156بر 146 کمانداران عراق را شکست دادند و به مرحله یک هشتم راه یافتند. کمانداران ایران در مرحله یک هشتم با کمانداران هند ملاقات خواهند داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61737

به "حذف تیم ریکرو از رقابتهای قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف تیم ریکرو از رقابتهای قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید