تسلا مدل 3 رکورد فروش تمام سواری های ب ام و را شکست

به گزارش مجله سرگرمی، مقایسه آمار فروش تسلا مدل 3 با سایر مدل ها بسیار جالب بوده و از حقایق بیشتری در رابطه با محبوبیت بالای این سدان الکتریکی پرده بر می دارد. از همان روزهای نخستین معرفی و بدو ورود به بازار، کوچک ترین و البته ارزان ترین خودروی ساخت تسلا، به لحاظ فروش کاملا پیروز عمل نموده و توانسته بسیاری از مدل های بنزینی پرطرفدار را کنار بزند.

تسلا مدل 3 رکورد فروش تمام سواری های ب ام و را شکست

اگر چه تسلا آمار فروش ماهانه محصولات خود را منتشر نمی نماید، اما بر اساس پیش بینی های سایت Cleantechnica این کمپانی از ابتدای ژانویه تا خاتمه ماه نوامبر سال جاری، 127,836 دستگاه مدل 3 به مشتریان تحویل داده است. مقایسه این رقم با آمار فروش سایر اتومبیل ها نشان می دهد تسلا مدل 3 رتبه نهم را در بین پرفروش ترین خودروهای سواری ایالات متحده در اختیار دارد.

موضوع وقتی جالب تر می گردد که رقم فوق را با آمار فروش بعضی از معروف ترین و تثبیت شده ترین برندهای خودروساز مقایسه کنیم. برای نمونه کمپانی آلمانی ب ام و که هواداران بسیاری دارد، تا ماه نوامبر توانسته 116,073 دستگاه خودرو در ایالات متحده به فروش برساند. این آمار تمامی محصولات سواری این شرکت یعنی سری های دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت را در بر می گیرد. با این حساب می توان نتیجه گرفت از ابتدای سال 2019 تا به امروز، فروش مدل 3 فراتر از تمامی مدل های سواری ب ام و بوده است!

هر چند هنوز طیف گسترده ای از مردم توانایی خرید تسلا مدل 3 را ندارند، ولی با وجود این محبوبیت آن مدام رو به افزایش است. این مساله اصلا بی دلیل نیست، چرا که مدل 3 بهترین عملکرد را در کلاس خود ارائه کرده و مزایای مهمی چون هزینه نگهداری کم و بهره بردن از آخرین تکنولوژی های موجود را دارد. نکته تامل برانگیز اینکه بعضی از تحلیلگران معتقد بودند پس از استقبال گسترده اولیه، موج تقاضا برای تسلا مدل 3 فروکش خواهد نمود، اما آمارهای مختلف خلاف این موضوع را اثبات کرده و نشان می دهند این سدان برقی روز به روز محبوب تر می گردد.

رجحان آمار فروش مدل 3 نسبت به کل اتومبیل سواری ب ام و یک نکته بسیار مهم در خود دارد و آن اینکه تسلا در حال برهم زدن قواعدِ صنعت خودروسازی دنیا است. همچنین با توجه به افزایش تقاضای روزافزون برای مدل های شاسی بلند از یک سو و یکه تاز بودن تسلا در بازار خودروهای الکتریکی ایالات متحده از سوی دیگر، جای تعجبی ندارد آمار فروش محصولات سواری ب ام و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14.4 درصد افت پیدا کند.

شایان ذکر است تسلا پیش بینی می نماید آمار فروش مدل های مختلف این کمپانی در سال 2019 چیزی بین 360 الی 400 هزار دستگاه باشد. شروع تحویل محصولات تسلا در سایر کشورها از عوامل اصلی بهبود آمار فروش این خودروساز نوپا است.

منبع: carscoops

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64574

به "تسلا مدل 3 رکورد فروش تمام سواری های ب ام و را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا مدل 3 رکورد فروش تمام سواری های ب ام و را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید