تابلوهای هشدار راهنمایی و رانندگی سمنان هوشمند می شود

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: تابلوهای هشدار راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی استان، به منظور ارتقای سطح نظارتی و بهبود امنیت تردد، هوشمند می شود.

تابلوهای هشدار راهنمایی و رانندگی سمنان هوشمند می شود

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، احسان منصورکیایی شنبه 23 آذر افزود: رفع مسائل زیرساختی در راه های ارتباطی استان سمنان به عنوان رویکردی اصولی برای رفع افزایش ایمنی سفر در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح هوشمندسازی تابلوهای هشدار راهنمایی و رانندگی نیازمند اعتبار است که با پیگیری های اجرا شده برای تامین مالی اجرای این طرح تلاش می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: با توجه به تردد میلیونی مسافران و زائران حرم رضوی (ع) از جاده های استان رفع مسائل زیرساختی در بخش راه می تواند در کاهش سوانح رانندگی در استان موثر باشد.

منصورکیایی افزود: کارکنان راهداری استان با وجود کمبود امکانات و اعتبار، تمام قد برای رفع مسائل زیرساختی و خدمات رسانی به هموطنان در تلاش هستند.

وی شرح داد: استفاده از فناوری های روز برای ارتقای امنیت و کیفیت جاده های استان رویکرد مثبت برای صرفه جویی در اعتبارها و ارایه خدمات مطلوب تر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: رفع نقاط حادثه خیز در سال های گذشته در دستور کار کارکنان این اداره کل بوده است و با جدیت برای بازسازی نقاط پرخطر جاده ای سمنان تلاش می شود.

سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند. در استان 702 هزار نفری سمنان 422 کیلومتر آزادراه وجود دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63451

به "تابلوهای هشدار راهنمایی و رانندگی سمنان هوشمند می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابلوهای هشدار راهنمایی و رانندگی سمنان هوشمند می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید