بهرامی و خوش قدم مربیان تیم ملی کاراته بانوان شدند

به گزارش مجله سرگرمی، به پیشنهاد نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته، لیلا بهرامی و سمانه خوش قدم به عنوان مربیان تیم ملی کاراته معرفی شدند.

بهرامی و خوش قدم مربیان تیم ملی کاراته بانوان شدند

به گزارش خبرنگاران، افسانه باقری، نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته، از انتخاب مربیان تیم ملی رده سنی بزرگسالان اطلاع داد و گفت: با آنالیز های اجرا شده، در نهایت سمانه خوش قدم به همراه لیلا بهرامی به عنوان مربیان تیم ملی بانوان کار خود را برای بازی های کشورهای اسلامی شروع خواهند کرد.

او توضیح داد: روز پنج شنبه، انتخابی مرحله دوم تیم ملی کاراته با عدالت و شفافیت برگزار می گردد تا اردونشینان تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا معین شوند و از همه رسانه ها دعوت می کنیم تا این رقابت ها را از نزدیک نظاره گر باشند. در مورد زمان بندی اردوهای تیم ملی هفته آینده جلسه ای با کادر فنی خواهیم داشت، اما شروع جدی اردوها برای شرکت در رویدادهای پیش رو از ابتدای سال 96 خواهد بود.

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته اظهار کرد: در دوره قبل بازی های کشورهای اسلامی، کاراته بانوان پیروز به کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز شد و کوشش می کنیم تا در این دوره از مسابقات هم پرقدرت ظاهر شویم. تیم های مصر، ترکیه، اندونزی و مالزی کاراته کاهای خوبی در اختیار دارند و از قدرت های برتر کاراته دنیا هستند، ضمن این که تیم ملی کاراته بانوان آذربایجان هم به واسطه میزبانی می تواند خطرساز باشد.

باقری در خاتمه اظهار داشت: کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان در ابتدای سال آینده و پیش از انجام انتخابی های تیم ملی معرفی می شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62480

به "بهرامی و خوش قدم مربیان تیم ملی کاراته بانوان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرامی و خوش قدم مربیان تیم ملی کاراته بانوان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید